Sunday, September 5, 2010

* Its Just Pop Up In My Mind *

# Ini entry serius ku...Kalau rasa funny, jangan sampai aku tau ada yang tergelak...

Perkahwinan,
Perkataan yang menggerunkan buat aku..
Kenapa?
Atas sebab-sebab tertentu...
Apabila difikirkan, its not easy to be a married woman...
But if u got a good husband, thanks to Allah sebab dihantarkan kepada seorang wanita seorang insan yang boleh membahagiakan..
Tapi untuk mencari dan berjumpa yang boleh terima seadanya,menyenangkan hati dalam satu masa dan menasihati kita apa yang xsempurna may be its still difficult for me ...
Mungkin ada tapi untuk  percaya belum tentu..
Kepercayaan bukanlah mudah didapati, even dah berpuluh tahun kenal sekalipun...
Kejujuran, tak jujur boleh musnahkan kepercayaan orang...
Honestly, its difficult to share something kalau kepercayaan dah hilang...
Tawar jadinya....
Dan untuk share sesuatu yang boleh destroyed sesuatu hubungan juga adalah payah...
Tapi kadangkala perlu diluahkan jua...
Ohhh..Disini pasti aku kantoi, tak tahu nak luah macam mana..
Peritttt....menjerut hati aku...
Susahnya nak lepaskan...

Actually tadi main klik2 cari ref. untuk hal keje aku terjumpa ini:

* Falsafah perkahwinan dalam Islam*

#Belum rasa nak ada famili, agaknya kalau dah gatal karang mesti aku nyanyi kat mak " Oh Mama! Saya Mahu Kawin! ~"...Ini entry orang sedang banyak fikir sebelum tido sampai susah nak tido...

4 comments:

Org Kg Ko Gak said...

kalo dah de calon kawen jela min..heheh~~baru la jiwa ko xkosong n happy jek sentiasa pasni...:P

Min Min said...

calon diragui...camno?
istikharah la pas ni...=P

Anonymous said...

uittt..bape org calon sampai kena wat istikharah??heheh~~xpela..aku doakan ko dpt suami yg soleh nanti yek...

Min Min said...

bukan bape org calon tapi kan solat sunat tu boleh juga buat kalau kita ragu2...btol x?kita usaha,doa & tawakal..