Thursday, August 19, 2010

* Seriously Bosan *

Oh! Aku memang bosan...
Seriously sangat bosan tahap gaban...
Aku mengantuk berganda-ganda pun ye juga..
Dah dua malam tido tak lena...
Padahal aku makan ubat tapi mungkin disebabkan ubat tu menyebabkan aku berpeluh macam org mandi so aku tak selesa..
Tidur aku pun tak lena bila terbatuk-batuk lepas tu pagi-pagi dah bangun sahur pula...
Ari ni aku sangap gila kat opis...
Kepala ting tong...
Suara dah start boleh keluar...
Opis kosong, lengang...
Parking kat luar opis pun clean & clear...
Ramai pergi training,marketing lak pergi outstation...
Bos aku pun baru masuk ari ni dari MC tap pagi2 dah keluar pergi meeting..
Keluar dengan keadaan kelam kelibut sebab dia ingat meeting sebelah petang tapi rupa-rupanya 9.30am....
Tak cukup tanah makcik tu jalan....
Aku tengah serabut....
Aku terfikir macam-macam...
Arghhhh...Parah betul kurang tidur jiwa kacau ni....

*Mungkin aku leh senyumhappy macam ni tapi orang tak tau aku terpaksa tersenyum walaupun sebenarnya aku sedih*

#Apa yang kita nak selalunya tak dapat, apa yang kita tak nak selalu sibuk2...Lepas tu dah tak boleh lari..Kenapa?Sebab yang tak nak tu tau sesuatu even yg kita nak ada depan mata....=(

2 comments:

Anonymous said...

senyum ku xseghairah..gerak gayaku tidak selincah..mataku xseayu.. kicau burung pun xsemerdu..:P

Min Min said...

TQ for this song budak muncit..=)