Wednesday, August 4, 2010

* Putrajaya 2nd Day*

Hari ni 2nd day aku training di Putrajaya...
Hari yang lebih stress sebab trainer kedua-dua sesi sangat mentensionkan...
Sebelah pagi mengajar Kemahiran Pengajaran Mikro tapi dia sendiri suara halus yang amat...
NAsib baik banyak buat aktiviti lain...
Sebelah petang pulak, trainer yang agak senior tapi sentiasa memberi pandangan yang negatif...
Buat semangat semua orang down...
Kami balik dalam keadaan tertekan...
ESok hari penilaian...
Aku balik edit balik slide presentation aku...
Aku tak tahu nak buat apa lagi...
Malam ni kena dok buat rehearse betul2 sebab aku nak lulus esok...

#Ya Allahhhhh...Permudahkanlah urusan ku esok hari...KAwan-kawan, doakan saya buat yang terbaik esok...Saya adalah orang yang dapat cabutan awal mula...=(

0 comments: