Tuesday, August 17, 2010

* Pesta MC D Awal Minggu *

Semalam aku sangka aku seorang yang MC tapi rupa-rupanya bos aku pun MC sampai esok,
Exec aku MC sampai ari ni...
Ari ni aku datang keje memang lepak gila...
Masih dalam keadaan ting tong...
Melayang-layang je rasa ni...
Aku naik opis atas ramai gak pakai mask macam aku...
Ada kerusi yang kosong, bila tanya > MC...
HUhuhuhu...musim MC la...
Maknanya aku kira dikategorikan sebagai manusia normal la kan...
Apapun petang ni aku nak cau awal sikit dalam 3.30pm sebab nak pergi Kelana Jaya ada keje kat Pejabat Kesihatan,lepas tu nak terus balik rumah...
Tak larat la.....
Mak dah cakap suruh continue MC tapi anak dia ni perasan macam kuat macam power ala2 Power Puff Girl...
Masuk keje ari ni, amik kauuuu...
Ting tong okkkk...
Huhuhuhu...

#Tiap-tiap tahun mesti di landa demam yang kritikal,penah denggi masa Tsunami, time tu tak tau apa jd sebab dok spital 4ari, 2007> Demam, food poisoning 3 ari flat sebelum dapat offer keje baru, 2008> Chikugunya, seminggu cuti raya tapi 2minggu lebih MC, 2009> demam panas sampai suspek H1N1, 2010> demam dengan pakej...Minta2 terhapus la segala dosa kecil aku dengan diberi cubaan macam ni...Di harapkan juga lepas ni tinggal sihat  je untuk aku..Aminnnn

4 comments:

Anonymous said...

aminnnn..:P sah...sah...

Min Min said...

Apa yang sah nye dak muncit?
bila ko nak tukar nama dr anonymous ke nama ko?

Anonymous said...

camne nak tukar eh??aku xtau la..tau comment2 jek~~heheh...

Min Min said...

Hahahaha..ko klik la kat name tu encik wei...