Thursday, August 12, 2010

* Murah Rezeki ~*

Hari ni ada training sampai esok kat tempat keje...
Training Internal Auditor tuk ISO...
Mengantuk????
Jangan cakap, masuk2 conference room aku dah menguap dulu...
Tapi nasib baik lepas tu tak ngantuk dahsyat sangat sebab aku terdengar trainer cakap ada short test esok...
Huhuhuhu,,,Ingatkan tak ada...
Mata aku terus cerah...
Aku malas nak membaca okkkk....
Lunch hour yang lain semua makan tapi aku balik tempat aku...
Aci buat keje sikit2...
Masa diarang masuk after lunch kat cafe diarang bawa satu pack Quarter meal set Nando'S...

* Hot Peri*

Huhuhuhu...Bos cakap memang dia order extra dan dia suh masuk fridge so waktu berbuka boleh heat balik n makan...
Hehehehe..TQ bos...
Jimat...
Lepas tu esok pun sama tapi petang ada majlis berbuka kat kilang lak...
Alhamdulillah,...Murah rezeki...
Tadi ada gak singgah kat bazaar sect 18 tapi menyesal kkk..
Sebab sangatlah sesak dan tak dapat beli pemanis mulut.....
Balik umah terus n rileks2 sambil tunggu waktu berbuka....

# Sekarang dalam mood malas nak wat keje yang diangkut balik ke rumah...Nak tido je rasa~*

0 comments: