Tuesday, August 17, 2010

* Macam2 D 7 Ramadhan*

Ini entry suka2..
Pergi keje boring gila dengan batuk terkokol2...
Petang dah cau macam dikisahkan dalam entry sebelum ni...
Apa yg aku jumpa masa aku cau g PKD Petaling Jaya dan JKNS S.Alam tu yg wat aku suka...
Bukan suka benda yang aku nampak tapi suka warna benda alah dua tu...
Hehehehe...
Tak caya tengok bawah ni:

* D PKD Kelana Jaya parking depan bank Rakyat tepi pintu masuk amik tiket...Gmbar takcantik snap masa hujan*

* D JKNS S.Alam, parking sama bersepah macam cik Lisa*

*Macam warna katak kan...hahahaha..Chumellll bukan macam kete serabut depan katak*

Hehehehe....
Lepastu ingat boleh balik awal tapisama gak 5lebih...huhuhuhu...
Ari ni tak yah pergi bazaar or masak...
Housemate beli nasi Bukhara..
Dia tak dan nak wat tahun ni..So, beli.....
Yeeeee....
Lepas beberapa jam  makan benda itu, perut ku buat hal lagi macam kat tempat keje...
HUhuhuhu..
Tobat pagi tak nak sahur roti bakar susu pekat pastu berbuka ada acar best...
Memang berdentum dalam perut...
Tapi ini dah ok...
Tadi lepas call mak after buka tak sampai sejam mak call balik happy gila cite anak2 buah dia aka cousin2 aku n abg dia aka pakcik aku call...mak aku anak pempuan tunggal bongsu lak tu
Huhuhuhu...
Mak Usu happy bebenor....
Anak call tak excited macam tu pun..Hehehehe..
Saje je tadi sakat mak, patut adik call abg tapi terbalik pulak...hahahahaha =P..
Biarlah asalkan depa happy...
Tak puasa pun diarang memang rajin call sana sini pun...

# Terdengar bunyi budak2 main mercun, rindu pulak nak dengar bunyi budak2 lawan bunyikan meriam kat kg...Semua membe ngan sedara tanya nape aku tak blk, nak bg ongkos bolehla...HUhuhu..nak raya , save budget la...

6 comments:

oya zihanee said...

mercun???? aku baru lepas oder mercun..hahaha~~~ bunga api sekali.. bubuh nama samaran.. nnti papehal, xle aku jdik susupek. cheh!!

Min Min said...

Wei, ko order kat mana?
aku selalu order dgn dak F&N..
Yang ko ni pepagi mesti dah terpacak kat opis ek?
kul 7.30am dah komen kat aku punya post..hehehee

Anonymous said...

eip eip..pe ni buh gambar moto aku along min..saman kang!!heheh~~ala x bape clear sgt la plak gambar moto tue..kalo clear mesti chantek :P

Min Min said...

motor ko ke????
Hehehehe...end of the year ek...
nantilah kalau aku jumpa color tu , aku snap lagi bg clear..

sukekopi434 said...

+ aku beli ngn budak opis.. hahah~~ aku masuk keje kol 7.30am weii~~ ko kan tahu kt cini susah parking.. so..aku punch awal la.. bnyk space parking.. leh parking dgn girang!!.. +

Min Min said...

ha'ah ek, tempat ko tu mmg susah parking...nasib baik ari tu g kursus tak kat area situ..tercampak trus kat presint 11...leh dgn senang lenang dtg kul 9...=P