Monday, August 9, 2010

*Kisah Dari Sana*

Tadi mak call...
Biasalah setiaphari mesti mesej atau call...
Kalau aku tak call, mak call...
Tadi mak call berulang2..
Adik punya hal...
Mak punya hal...
Yang tak tahan nak sebab hal adik tapi sebenarnya risau gak kalau ada apa-apa...
Kalau dulu masa aku kecil kita di bagi makan ubat cacing sebab keadaan dulu dan persekitaran tak macam sekarang..
Dulu aku ingat lagi, ubat cacing tu cecair warna kuning pekat...
TAdi mak kata aik muntah-muntah campur cacing..
Yerkkk...
Apa dah jadi nih...
Aku ingat malas nak balik tapiada je mende...
Aku suruh mak bawa budak kecik tu pergi klinik esok...
Risau juga...
Dah la budak tu susah makan nasi...
Suka sangat makan merepek-repek...
Abah dengan Angah oustation ke Kota Tinggi pula minggu ni...
Serabutlah aku kat sini...
LEpas letak tipon, mak call lagi...
Aduhai...ada je yang tak kena...
Kalaulah aku ni ada pintu Doraemon tu mudah gamaknya...
Tak lah serabut alam...
Badan ni kalau boleh dibelah separuh kat Johor separuh kat Shah Alam, dah lama aku buat...
Hurmmmmm....

* Aku rasa ding dong sangat la~ *

3 comments:

Baby Tiger said...

isk cepat2 kena gi klinik tu...sian adik ko.

Anonymous said...

..ooo min ko nak pintu doremon eh..ko kan doremontel..hahah..ko mesti de simpan pintu suka hati..kalo de aku nak pinjam eh..nak balik kg gak :P

Min Min said...

kak nim, mak bawa g kinik dah...
Dak muncit, suka2 ko je kannnn...kalau adapun aku xnak bg sb ko pggil aku montel...