Friday, August 13, 2010

* Jumaat,13 Ogos 2010 / 3 Ramadhan 1431*

Pagi tadi aku pergi keje dengan memecut laju di lorong kanan Federal Highway memandu selamba di lorong kanan sebab tak banyak kete besar
Aku drive macam biasa-biasa saja macam nak keje hujan emas dengan selamba sambil mata menjeling ke arah jam...
Ohhh...Aku tak lambat ari ni okkkk,...
Sampai kat sebelum tepi Panasonic, aku nampak sebiji bus kilang warna biru duk lorong kiri, pastu dok kat lorong tengah...
Aku rileks lagi, tapi tetiba dia himpit Cik Lisa aku lak...
Amboi!!! Sudah kurang asam namanya tu...
Nasib baik aku n Cik Lisa tak pape..
Dan nasib baik juga tangan aku dan lagi cecah hon...
Lama gak lah aku tekan....
Bus tu terus slow patu masuk lorong dia balik...
No manners kkk...
Nasib baik juga tak kena sumpahan aku dan aku tak buat aduan LPKP...
Ingat bulan pose malas nak mengerjakan orang...
Sampai kat opis muka kedu gila...
Cite kat sorang amoi tu baru lega sikit...


*Sekadar Gambar Hiasan Tapi Macam Nilah Rupa Bus Tu Pagi Tadi*

#Just a quote:
Kenangan tu memang sukar dikikis even kita usaha sedaya upaya, even kita rebus kepala kita...
Kenangan tu sedikit sebanyak akan masih berkesan takpun bersisa...
Tipu jika seseorang boleh lupakan kenangan suatu masa dulu macam tu saja...
Aku tahu sebab aku prnah rasa, aku pernah kena bahangnya...
Apapun, Cheer UP!!!! 

5 comments:

Anonymous said...

heeh..min..cam terkena kat aku je catatan ko yg kat bwh tue..adoiii la :(

Min Min said...

Tak juga...Peringatan utk diri aku gak...janganlah terasa lak...

Min Min said...

Tak juga...Peringatan utk diri aku gak...janganlah terasa lak...

bdk encem.. said...

oh ye ke..orite along min :P

Min Min said...

budak encem?
pingsannnnnn..
taula dah reti letak nama....
sila jgn muntah hijau bila aku sendiri baca, nanti sia2 aku pose ari ni..hahaha