Tuesday, August 3, 2010

*Di Hari Cik Lisa Cedera*

Hari Isnin bila tak masuk opis sangatlah bahagia tahap dewa...
Isnin minggu ni di Intekma Resort sebab ada program company yang kena back up, next week pula perlu mewujudkan diri di Damansara....
HUrmmmmm...Best je kan?
No Monday mood at all jadinya..
Pagi tadi sepatutnya aku mewujudkan diri di Intekma Resort Shah Alam pukul 8.30am atau sebelumnya sebab program akan start pukul 9am..
TApi disebabkan kesengalan yang melanda, aku tiba dalam 8.40am...
Depa sume siap cakap, "Duduk Shah Alam tapi lambat pulak"...
Hehehehe...standard ar kan...
DAtang awal pun bukan apa, untuk breakfast jek...
Dannnn...bukan aku orang yang terakhir k...
Whole day of the programme aku rasa sangatlah mengatuk...
So semua orang memang akan nampak seorang Fasi yang tak tahu nak duduk....
Untk mengelak dari duduk memanjang, kamera company Canon EOS D4000 yang berat tu asyik di pass kat aku je sebab tak nak kasi aku mengantok...
Bilik tu pun gila sejuk...
Kalau aku pakaijaket lepas tu dudukkat belakang sesorang kompom lelap...=P
Bila tiba masa buat aktiviti luar pulak, aku siap pakai sunglass sebab mata sakit kena cahaya matahari...
Macam vampire pulak....Hahahaha...
Kalau tak ambil gamba aku akan berjalan dan bergoyang ikut rentak lagu ambient >> Gemuruh & satu lagu Cina yang aku tak tahu tajuk dia tapi sangat familiar sebab selalu sangat dengar...
Sewaktu lunch hour aku berniat untuk mengalihkan Cik Lisa ke parking lebih dekat tapi tiba-tiba aku nampak body Cik LIsa kena gesel daaa...
Arghhhhhhhh!!!!
Aku terus hilang selera wei...
Bengkek....

*Sila abaikan bayangan kaki berseluar khaki yang salut kaki  slim itu >> ambil  masa cuaca panas*
Bercapuk kan?
Tak tahu apa yang menggesel...
Kat tepi sikit lagi pun ada gak kesan gesel...
Hampeh je...
Dah la mengantok tahap gaban, tengok-tengok Cik Lisa lak cedera...
Dah la petang Ahad ari tu dia buat perangai...
Cermin tingkap penumpang sebelah driver lak tak leh buka...
Dah dua-dua cermin depan tak boleh buka sekarang nih...
Penyakit betol....
Asal lepas gaji masuk je, dia pun nak suruh aku shopping sekali tuk dia...
Apapun aku yang tantok tahap daban ari ni enjoy je run programme...
Apa taknya...tergelak je dengar depa buat lawak...
Fasi & coach tanya lain, diarang jawab lain...MErepek meraban je...

*Antara yang hadir >> gamba fasi semua terselit kat tepi2  je =p *

*Thankfull card >> ada yang belom di tampal =P *

* Team building for General staff *

Lepas settle je prorgram dalam pukul 5pm, aku tolong kemas apa yang patut dan terus blah...
Sepatutnya aku kena letak dcument kat opis, tapi sorrylah yek...
Bantal dah melamabai aku untuk pulang...
Aku pass je kat budak-budak ni...=P
Sangat mengatuk ye kawan-kawan...
Hasilnya lepas maghrib aku tertido mati sampai pukul 1230am....
Itupun terjaga sebab aku terasa lapo even dalam tido...
Aci tak?
HAhahaha...Iyelahkan...aku tak dinner lagi wei...

#Update blog sambil FBing dan mengunyah Ramli's Nugget Tempura dan lepas ni nak sambung tido sebab esok nak ke Putrajaya pepagi...aku tak masuk opis sampai Khamis...sangatlah seronok...=)

2 comments:

ila haron said...

kadang2 kita terlalu menjaga keta kita...tp org lain langgar gak..sedey kan kalau jadi gitu...huhuhuhuhuhuhu

Min Min said...

Ila, kete akak ni xpernah akak lukakan dia sendiri....
Semua sebab org lain....Lekuk kat pintu sebab basikal anak jiran...Calar kat bawah bumper sebab si Ujang bawa gesel apa entah...