Tuesday, August 10, 2010

* Chuck Muncul Di SIRIM? *

* CHUCK si rambut serabai dan berotak komputer *
Sape-sape yang suka tengok channel AXN (701) kat astro mesti tau sape CHUCK...
Kalau tak pun sape yang rajin tidur lewat hari Selasa CHUCK ada kat TV2 pukul 12tghmalam...aku la tu =P
Aku suka tengok cerita tu selain CSI...
Ulang-ulang tengok, dah hafal jalan cerita pun aku tak kisah...
Nak dijadikan cerita aku ni selalu pergi kerja luar tapi baru-baru ni aku kena pergi SIRIM kat seksyen 2 Shah Alam...
Dulu masuk pergi bahagian Standard dengan testing consumer product je...
Tapi baru-baru ni kan aku ulang alik pergi sana pasal repot testing dengan payment testing...
Dulu aku hantar sampel bos yang settlekan payment..
Ni bos dah preggy lagi, standby back up kerja la...
1st time aku langkah kat blok 25 di kaunter 2 unit tu aku nampak seorang yang sebiji macam CHUCK wei...
Rambut, baju lebih kurang sama cuma SIRIM warna biru, BUY MORE warna putih,muka sengal, kulit pun cerah macam mamat saleh CHUCK kat AXN tu...
Aku payment pun rupa-rupanya kat kaunter tu...
Aku punya nak tergelak bila fikir balik, ada juga orang Melayu muka macam pelakon mat saleh...
Hahahaha...
NAk dijadikan cerita tadi akupergi SIRIM lagi, unit yang sama dan blok yang sama..
Nak buta payment sebab tak ada payment, repot testing tak boleh amik...
Tadi pergi macam biasa tapi kat kaunter 2 ada sikit kejutan kkkkk...
CHUCK dah tuka style rambut....
ALalalala...Makin okla tapinya...
Macam rambut ACE VENTURA pulak dia buat cuma jambul pendek sikit...
Hilanglah CHUCK di SIRIM tu...
Ngeh3~*

# Aku adalah seorang pemerhati /observer yang bagus masuk bakul angkat sendiri , so sapa yang nak buat benda pelik2 jangan buat depan aku sebab nanti aku leh rekod dalam memori aku dan ingat sampai bila2 dan juga kalau aku bengang dengan orang tu siaplah...hehehehe

2 comments:

Anonymous said...

CHUCK TU MEMBER SAYA,,SAYA KEJE SIRIM..HAHAHAHA BG TAU....

Min Min said...

ANON,
JUST LET HIM KNOW...I DONT MIND..HAHAHA