Wednesday, July 7, 2010

*Wei!!! Serabutlah Korang Nih!!!*

Serabut?
Memang serabut!!!
Malam semalam mesej, ari ni call...
Tolonglah....
Tak kenal sapa la mangkuk tu...
Yang pasti sengallllllll!!!!!!!!!!!!!!!!
Yang jadi batu apiiiiiiiiiiiiiii pun satu hallllllllllllll...
Orang dah tak nak kat kau jangan la jadi batu apiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....
Eikkkkkkkk....
Pleaselahhhhhhhhhhhhh.......
Yang jantan pun satu, gatalllllllllllll!!!!!!!!!!!!!
Bingaiiiiiiiiiiiiiiiiiii pun yek gakkkkkkkkkkk/......
Miangggggggggggggggggg...........
Apa kessssssssss aku jadi mangsa nihhhhhhhhhhhhhhhhhh
Tiba-tiba aku teringat ayat kakak "masa tu"...
Huhhhhhhhhhhhh.....

3 comments:

Baby Tiger said...

apahal...

Min Min said...

ada seorang perempuan gersang termakan janji manis mamat gatallll pastu ada jantan sangap jadi batu api....
mangsa>>>>> aku la kak...
aku dikelilingi oleh 3 org yang entah apa-apa

Baby Tiger said...

eieieiieiieei