Thursday, July 29, 2010

*Tag Dari Cik Fahiya*

1. Adakah anda rasa anda hot???
- Saya tak rasa saya seorang yang hot tapi kalau hot dengan cuaca dan hot tempered, yang itu memang IYE...

2. Cerita pasal wallpaper komputer anda.
- Wallpaper komputer umah dan opis semua sama...Wall paper gamba word HP sebab malas nak layan....letak gamba lepas tu komputer rosak, semua hilang..

3. Kali terakhir makan pizza??
- Dah lama sangat la rasanya, dah berbulan2 sebab saya tak suka makan Pizza..

4. Lagu terakhir anda dengar..
- Sampai Syurga from Faizal Tahir sebab housemate dok tengok cite Laila Asyikin at TV3...(lagu cerita)

5. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini??
- Layan Facebook sambil mengutuk broadband yang macam berukband. dan dengar housemateku yang dok terjerit2 menyakat masing2..

6. Selain nama sendiri, anda dipanggil apa??
- Along, Min, Kakak,Min2, Amin, Siti, Minah...hehehehe

7. Tag lagi 5 org..
(1) Mumun
(2) Kak Put (double tag, buat one shot ya)
(3) Kak Anim
(4) Zila
(5) Pn.Zuria Zihanee

8. Siapa org no (1) pd anda??
-Seorang yang aku kenali di alam maya, suka kucing macam saya...Ex Student UMS dan juga geng ronggeng teman baikku Zila...Budak ni kuat makan dan kuat menggelabah...Hehehehe..jangan marah Mumun...

9. Hubungan dengan org no.(2)?
-Seorang kakak, sahabat, senior, tempat mengadu, tempat bermanja...Anak2 beliau tempat saya menghilangkan tension...Tengok dia juga buat saya ingatkan mak...=)

10. Hubungan dgn org no.(3)..
-My ex roomate,senior, sahabat dan member buat kerja gila,,,,

11. Kata2 cinta utk org no. (4)..
-Zila, Cinta tu bila dicari tak jumpa, bila jumpa selalunya tak kena masa...

12. Katakan sesuatu pada org no. (5)
-Oya oh Oya, kenapa blog dah FB mu bagai dah senyap je?

5 perkara ttg Cik Puan Fahiya (org yg tag saya)
(1) Satu tempat belajar tapi lain sem, lain cos
(2) Org kuat bos dia...
(3) Pandai masak dan banyak koleksi handbag cantik
(4) Sangat suka karaoke walaupun masa sakit tekak
(5) Seorang yang tabah even ada byk masalah selubungi dia

4 comments:

Baby Tiger said...

dah agak, ko mesti tag aku kan! :P

Min Min said...

Apa lagi, buatlah...HAhahah

oya zihanee said...

+ best gak ade blog melepaskan geram eh??? tp susah nk control bahasa sendiri la...takot termencarut. heheh~~

Min Min said...

OYA, DARIPADA KITA SEMBUR ORANG TU LEBIH BAIK RELEASE SECARA BERHEMAH (BERHEMAH LA SANGAT)....HAHAHAA...
TAPI MEMANG TAK PAHAM, KENAPA ACCES DENIED TOK POST "sabo je la yek"...
ORG RASA NOTHING SUCH WORD YANG BOLEH MENGUNDANG BLOG XLEH BUKA...EXCEPT "GOSIP"...
sENGAL LA I.T ENGNEER NI...
BLOCK GUNA PERKATAAB