Monday, July 5, 2010

*Rasa Nak Mengaruk!!!*

Aku rasa macam tak best hari ni...
Aku rasa macam mengamuk dan mengaruk..
Kepala aku berat je...
Dekat telinga macam ada anak lebah goyang sayap dia sambil gosok biola pun ada...
Hidung tersumbat....
Kerja banyakkkkk....
Nak buat tak sedap badan....
Supervisor baru tu baru je balik jumpa bos aku...
Confirm hidap RA...
Aiyoooooooooo...
Muda-muda dah ada RA...
Takut lak aku...
Lepas ni kena cuba minum susu...
Tengok gaya macam dia nak resign tapi tak confirm lagi selagi HR belum kuakan notis...
Habislah...
Letihlah aku lepas ni...
Ingat baru je nak ringan beban...
Lepas ni sapa-sapa kekawan yang ada Food Tech atau Food Science background dan boleh cakap mandarin dengan fasih, bolehla apply kerja kat sini....
Bila dah confirm dia resign aku war-warkanlah...

0 comments: