Wednesday, July 7, 2010

*Pelik Ke?

Pelikkah aku bila:

- Boleh mengingat nombor (no.tipon, no plat, no rumah, no apa-apa je kecuali main no) tapi math macam hampeh?
- Boleh suka baca macam-macam buku tapi bila periksa sengal juga?
- Boleh ingat baju apa orang lain pakai even dah makan masa yang lama?
- Boleh ingat fakta-fakta sengal ?
- Boleh pergi layan makan kat luar sesorang?
- Boleh tengok movie sesorang tak ada teman?
- Boleh pula tengok cite omputih dan lagi buka kamus sebelah katil?
- Boleh ingat banyak tarikh lahir tapi tarikh dalam sejarah amatlah lemau nak melekat?
- Boleh ingat nama penyanyi tapi haram tak tahu nyanyi?
- Boleh kira dah agak bertahun aku kerja tapi tak ada hati pakai kredit kad (orang lain siap dah cancel banyak kali)?
- Boleh tulis jawi walaupun aku bukanlah alim mana (aku sekolah kat Johor, kena pergi sekolah agama)?
- Boleh layan naik tempat tinggi muka selamba badak macam tak ada hati?
- ETC....

#Kenapa aku tanya?Sebab ada orang suka sebut benda-benda ni kat aku, macam lah aku ni pelik sangat ke?hehehehe...Weird ke?Tak lah....sebab ada orang lain pun pernah aku dengar buat benda yang sama....

4 comments:

Baby Tiger said...

ha ah. ko mmg pelik min. kakakakak

Min Min said...

org pelik ke?akak lagi pelik la....pelik dari dunia anehku...
Hahahahaha

Baby Tiger said...

:P wek wek!~~

Min Min said...

hahahaha....