Friday, July 2, 2010

*Mim Alif Lam Sin*

Malas!!!!
Aku tak ada mood nak kerja ari ni...
Aku pergi kerja lambat-lambat....
Tapi yang pasti tiba opis before 8am jugaklah kalau tak gaji kena kasi potonglah...
Bos dua hari ni tak ada, semalam birthday dia dengan anak dia...
Aku kat depan PC ada kerja tapi malas nak buat....
Senior exec aku dok tanya macam-macam itu dan ini...
Dia fikir aku tak ada kerja ke?
Kadang-kadang bos bagi task kat aku tapi dia tak tahu sebab bos direct email kat aku....
So dia sangka aku tak ada task atau projek...
Dia pun mula la sibuk-sibuk itu dan ini...
Huhhhh...
Ada budak baru sorang lagi pun tak boleh pakai....
MC dah dua minggu...
Exec sorang lagi dulu partner aku dah handle benda lain..
Ohhhhh....
Aku menyampah macam ni...
Semua nak terkejar-kejar sesorang....
Lab, dokumen, testing, certificate dan pelbagai lagi....
Aku jadi malas nak layan semua....
Cepatlah next week sampai...
Aku nak balik kampung cuti panjang....
Tapi balik lepas tu nak kena settlekan renewal application company untuk sijil halal pula sebab bulan satu  2011 nak expired dah...
Month end lak kena attend course untuk jadi trainer under MOH....
Hopefully aku boleh buat presentation dengan jayanya dan lulus exam....
Aminnnnn....
(Aku sekolah tak tinggi, kompomlah takut bila kena g exam..)
Ohhhh hidupku....
Yang pasti hujung minggu ni nak pergi shopping cari kasut  dan baju kerja sebab kasut kerja kasual ku sudah bercalar dan ada % untuk rabak sangatlah tinggi...
(Aku pergi kerja kena pakai kasut bertutup penuh k...aku kerja masuk opis tapi kena masuk lab dan production juga even sebenarnya masuk production aku ada spare safety boot ...hehehe)
Selain tu mesti aku bertapa depan PC buat benda nak submit kat bos ari Isnin ni...
Next week juga aku ada job luar lagi...=P..suka....
Oh ya....Esok jiran poyo aku ada buat majlis dari pagi sampai petang....
Bini dia beriya-riya pelawa housemate aku pagi tadi untuk datang tapi disebabkan laki dia macam !@#$%^&*...
Sorrylah, seawal pagi esok kompom aku n d geng dah lesap...Hahaha...
Housemate aku lagi gila, depa keje malam lepastu tak tahu diarang nak pergi mana....

0 comments: