Saturday, July 31, 2010

*Mataku Masih Cerah*

*Andai mata ku biru macam ni, mesti orang kata aku ni dari keturunan Avatar...hahaha*

Yeahhh...
Mataku masih cerah seawal 1.00am....
Kompomla kan...Tak lah lewat mana sangat lagi...
LEpas mendobi, lepas menyidai....
Panas gila pulak tu, tapi dan lagi aku dok termenung....
Aku dok terfikir-fikir mana dak Zila ni menghilang...
Geng ronggeng dia pun dok tanya-tanya nih,...
Adohaiiii Toke Kepek n Kuih Raya nih....
Belom pose dah hilang dulu....
Sepatutnya malam minggu ni dia dah ada kat rumah aku sebab nak ON program ari Ahad...
Ni M.I.A...
Nda tau pergi mana....
Aku pulak tengah serabut putar alam....
Syukur aku masih ada teman-teman yang nak buat aku tergelak dengan lawak spontan dan surprise yang buat aku blurrrrrrr...
HEhehehe...
(Ini terutamanya kes pegawai polis la ni...)
Housemate aku pulak macam tau2 je aku tengah serabut putar alam...
Dia masak mihun sup untuk kami malam tadi....
Sedap,....
Orang Kedah dah terror buat sambal kicap...
Almaklumlah, tak lama lagi nak jadi orang Pontian....=P
Tapi lepas tu buka lak cite hujung minggu mula puasa dia dengan housemate sorang lagi nak pakat balik kampung...
Aduhaiii....
PENYAKIT namanya cite bab balik kampung kat aku nih....
Aku kena duduk sesorang kat umah....
Tak sonok betol...

#Ini entry budak sengal tak boleh lelap banyak fikir entah pape....

0 comments: