Tuesday, July 13, 2010

*Makan, Makan Dan Makan*

Balik kampung keje aku>>> MAKAN, MAKAN DAN MAKAN...
Ari ni balik kerja, MAKAN,MAKAN DAN MAKAN...
Budak Food ni memang suka MAKAN ke atau memang aku yang memang kuat MAKAN?
Berat dah tambah sekilo after balik dari kampung selama 3ari setengah je...
OOOOOhhhhhh...
Memang kuat MAKAN...
Tadi pergi MAKAN kat restoran jepun...
Abis bantai MAKANNNNNNNNNNN lagi....
Adakah aku MAKAN banyak kerana aku tension?
Hohohoho...
Ataupun juga MAKAN banyak sebab aku happy?
Atau mungkin kerana kedua-duanya sekali?
Fikir-fikirkanlah sendiri.....

# Entry pendek tentang berat berrtambah ke 53kg (aku tulang besar & aku masih dalam kategori NORMAL) ,esok kerja banyak tanpa dengan main power yang tak cukup dan taoi selera MAKAN still bertambah2 tanpa hiraukan menu...

2 comments:

oya zihanee said...

+ mkn je selagi ada selera... nnti dah xda selera, xda la nikmat makan... aku pon pas2 kawin nie baru naik 4kilo. hahaha~~~ nak naik lagi... kalau ko rasa ada lebih2 lemak tue, cmpak kt aku ha~ +

Min Min said...

aku dah start ada spare tyre kalau duduk wei...
makan sentiasa kuat dari dulu smpai skrg tapi nasib bek berat naik turun tang tu gak...
makan kuat, tapi dah tak aktif macam dulu...huhuhu