Thursday, July 15, 2010

*Craving!!!!*

Tau tak aku craving apa?
Aku craving nak makan nasi panas lauk terung bakar, ikan tawar (betulkahhh sebutan itu?) atau ayam goreng rempah dannnnnnnnnnnnnn BUDU (yang campur mangga masam...)...
Hahahaha....
Mengada siut tekak aku...
Aku orang Johor tapi nak makan benda alah ini semua....
Ini semua gara-gara Pn.Puteri

*Inilah Pn.Puteri yang selalu buat budu special tu*

Dia yang perlu dipertanggungjawabkan ke atas ke"craving"an aku ini...
HAhahaha
(Kalau dia ada depan mata mesti dia bising balik)
Huhuhuu
Tapi itu semalam...
Last-last semalam disebabkan balik pun dah lambat, tak boleh beli apa kat Giant, aku makan nasi berlaukkan ayam KFC Hot & Spicy,lettuce dan cili potong letak kicap dan perahan limau....
Layannnnnnnnnn....
Ari ni tekak aku mengada-ngada lak nak makan ketupat, lodeh , rendang, ayam masak kicap dan sambal telur puyuh mak aku buat...

*Sangat Menggoda Kan?*

Dah lah ari ni mak aku masak-masak untuk kenduri kecil ada terselit menu lodeh...
*Macam-macam ada...Kerang,kupang,udang kering, baby jagung, bunga kobis n macam2lah*

Huhuhuhu,...
Tadi mak call,....
Lagilah kecuk ayak liuk aku....
Nak buat sendiri tak berbaloi setakat makan sesorang...
Betullah mak aku kata , aku ni kalau teringin memang tahap kritikal mengalahkan orang pragnant...
Tapi ada ke?
Hahahahaha....

# Entry edisi tengah lapo tahap gabannnn

0 comments: