Thursday, July 1, 2010

*Book Checklist To Buy or Read*

Aku baru cek Popular choice kat website Popular Book Store..
Bukan aku tak nak cek kat website MPH ke apa tapi disebabkan aku ada kad member Popular dan bila balik kampung, kat sana kedai tu yang paling besar...
Dan dengan adanya kad member aku boleh beli buku atau barang lain dari kedai tu dengan ada less 10%...
Dengar macam tak banyak tapi hakikatnya boleh save budget aku la...
Setahun yuran hanya RM10 je..
Tapi berbalik pasal buku-buku yang aku tengok dan macam nak beli tu, huhuhu...
Macam banyak lak..
Terbaca ke aku?
Sebelum ni ada beli pun ada yang tak khatam lagi...
Kalau yang rasa macam sempat baca masa lepak kat Popular tu, aku takkan beli...
Aku sanggup duduk kat kedai buku tu membaca berjam-jam...
Tapi kalau nak buat macam tu better masa aku outing sendiri atau masa bawa adik bongsu aku si Eryn, dia pun 2x5 gak macam aku...
Oh, sesungguhnya banyak buku yang aku nak dari Popular Choices yang aku tengok....
Huhuhuhu...

0 comments: