Sunday, July 4, 2010

*Argentina vs German*

Semalam ke JJ Bukit Tinggi meneman orang mencari perfume sambil cari kasut keje...
Balik aku bantai tido sampai di Batu Belah pun aku tak perasan,.
Dalam hati, mak aih....
Jauhnya dari Bukit Tinggi Sampai ke Batu BElah Klang...
Pergi makan di kedai makan Ramai Seafood yang rupa-rupanya milik besan cousin aku....
Terkojut den jumpa org panggil aku "Cik Min!!"
Huhuhu...Anak sepupuku....Ada gak kerabat aku tercampak kat Klang nih....Dia orang JB...
Apapun sebelum aku sedar kewujudan dia,pertama kali aku tengok World Cup 2010 diantara Argentina & GErman...
Aku tak lah khusyuk sangat layan bola tapi setakat membengangkan penyokong Argentina adalah...
Siap nyanyi lagi lagi "Don't cry for me Argentina!!!4 goal is for me!!!!"
Aci bengang penyokong Argentina...
Hahahahahaha...
Lagi bengang budak-budak opis aku yang bating Argentina menang game malam tadi...
Dah la mula-mula Brazil pun kalah...
Lingkup semua kalah dalam bating....Wakakaka
Balik buka FB pun siap lagi menyakat budak-budak penyokong Argentina....
Kalau budak-budak tu depan mata, kompom aku kena kejar...
Hahahaha....

#Patut budak-budak yang nak bating tu g tanya sotong yang pandai buat ramalan tulah(yg hari2 masuk Buletin Utama TV3)

0 comments: