Tuesday, July 20, 2010

*Aku Ingin Tersenyum*

Pagi ni adalah pagi yang agak tutttttttttttttttttttttt untuk aku...
Tapi tak apalah, bukan rezeki aku kot...
Aku ingin terus tersenyum lagi...
Kepada kak Put, jangan confuse sebab saya nak tersenyum dulu kat akak..
Yang pasti senyuman itu khas untuk akak...
Hahahaha...
Adakah sebab aku tension?
Adalah sikit tapi aku tak gila lagi sebab bukan aku senyum kerana tension...
Pinjam ayat Cik Anim..
"Hujan Bunga Di Kuala Lumpur"
Huhuhuhu...
Tapi boleh berhujan sesoranglah...
Aku ingin tersnyum lagi...

*senyum seindah suria yang membawa cahya*
*senyumlah dari hati*
*..............*

2 comments:

Baby Tiger said...

uihh cerita la betul2..isk!!!

Min Min said...

akak...
kalau cite betul2 karang akak lak duk ketawa guling2...
alalala...
stalk him...
hahahahahaha