Tuesday, June 22, 2010

* Swing!Swing!Swing! *



Aku rasa mood berswing-swing ari ni...
Mood malas gila...
Kepala aku pula rasa pusing semacam...
Ni mesti gara-gara tidur awal tapi tak menentu hala dengan lampu menyala semua...
Siap tidur masa melipat kain...Wakakaka..Sengal!!!!
Aku punya mood ialah mood nak cuti panjang...
Mood nak fikir nak beli rumah ...
Kenapa?
Sebab housemate tetap aku sekarang tinggal seorang je, seorang tu bini orang tapi kalau laki dia kerja malam, dia tercongok la kat rumah sewa sebab barang-barang dia semua tak pindah lagi...
Tunggu rumah yang diarang beli siap next year...
Yang seorang lagi semalam lepas diarang balik dari Kedah, dah dok tayang baju tunang...
Aduh...
Kompom tahun depan kahwin....
Dia orang ni spesis tunang sekejap je...
Dahla masa tunjuk baju tunang siap cakap jangan terkejut tengok warna baju dia sebab dia kata warna impian aku ok...
Huhuhuhu...Hampeh tul...
Mana aku nak cari housemate baru ni....
Nak beli rumah duduk sendiri lagi senang tapi nak bayar tu sakit...
Nak tunang dan kahwin juga?
Mungkin tak lah buat masa ni...
Tak terlintas lagi...

#Aku malas gilaaaaaaaaaaaaaaaaaa....Amoi sorang ni MIA, tak mesej, tak call...Demam ke apa tak bagitau...

2 comments:

Baby Tiger said...

errmmm kalau dah sampai seru untuk kawin, kita rasa tak sedia pun, kawin jugak..

iskk kau kawin dulu dari aku? langkah bendul la!!!
T_T

Min Min said...

Kak, bila masa I kata I kawin dulu?
I kata housemate I yang sorang lagi lak nak kawin...
Nak beli rumah adalah...

#saya tak langkah bendul...Tapi En.Arip ya...Dia perlu bagi kat kita pelangkah ni...wakakaka