Thursday, June 24, 2010

*Sumpah 1st Time Aku Dengar*

Bertunang tapi tempah kad tunang?
Kalau berkahwin tapi tempah kad kahwin tu aku biasala dengar....
Sumpah 1st time aku dengar...
Siap pergi survey dekat mana ada offer kad jemputan yang cantik dan harga berpatutan....
Mengalahkan anak Dato' bertunang...
Nak buat baju tunang ari tu kecoh pergi tawaf cari kain dengan beli magazine nak buat fesyen apa....
Huhuhuhu...
Bahayo bonar budak nih...
Gian nak menikah gamak e...
Aku siap cadang toksah la ekau ngabis duit buat tunang, ekau kawin yo terus...
Dia cakap, tak boleh, mak dia nak setiap anak dia kahwin buat majlis ikut step by step...
Huhuhuhuhu...
Lepas tu, dia ni langkah bendul...
Mak dia suruh kakak dia minta barang kemas kat bakal tunang dia...
Tak mahu baju ke, kain...
Mak aih...Sabar je lah pihak lelaki tu...
Hahahaha....
Nak buat majlis grand punya....
Huhuhuhu...
Seriau aku, aku dah la ada adik lelaki, gamaknya kalau dapat bakal adik ipar spesis macam ni mau mak aku dah berbulu je..
Tak mak aku berbulu, mulut aku yang me"laser" dulu...

#Pertunangan bukanlah suatu yang wajib, hanya sebagai simbol bakal akan ada ikatan yang dimeterai...

3 comments:

Baby Tiger said...

hovernya kawan ko tu!!!

Min Min said...
This comment has been removed by the author.
Min Min said...

Kak, org tak close mana dgn dak tu...Semalam g makan sekali, masa dgr tu macam nak tercekik tulang ayam jap...wakakakaka...tapi senyap jela...=P