Thursday, June 17, 2010

* HDC Halal Anchor Company*

Semalam bos aku sibuk ambil gambar lab, opis dan production line..
Aku dengan sengal-sengal dekat lab pun tiba-tiba kena jadi pelakon tambahan...
Dia suruh buat-buat tak nampak konon buat lab test.
Apa hal aku tak tahu...
Dahla lab tengah messy gila babas, dengan tengah buat installation equipment baru lagi, sampel melonggok lagi...
Tapi muka nak masuk gambar control saja la ok...
Bila dah siap dia ambil gambar, aku pun bertanya nak buat apa?
Rupa-rupanya company ni terpilih untuk 20 company dalam Malaysia yang tersenarai mempunyai sijil halal JAKIM dan jatuh dalam senarai Halal Anchor Company..
Huhuhu..
Kompom aku happy sebab aku rajin reply HDC punya email dan bos aku selalu pergi FMM dan akhirnya nama company naik...
Kalau sales naik, gaji dan increamnet bolehlah naik tapi harap-harap bukan dapat kat "jerung-jerung" jelah

0 comments: