Friday, June 18, 2010

*Arghhh!!!Pleasela!!*

I'm still wake up!!!
Why?
Aku kena settlekan material untuk briefing esok..
Aku blurrrrrr....
Haram pening kepala tengok bahan nak buat...
Sesungguhnya memang dulu, kini dan selamanya aku memang tak suka kimia...
Yes, even the basic one...
Ini aku buat pH measurement pun aku meluat...
Orang dengar pH may be just imagine pasal acidity,alkaline dan aku juga tau dan paham basic konsep tapi bila nak korek dan hurai secara details dengan graf dan tindak balas dengan nak attach rajah semua, itulah benda yang aku tak suka sekali...
Dan hasilnya sampai la ni aku just buat draft dan xmasukkan lagi apa-apa data dalm PC aku untuk transfer ke dalam pendrive...
Aku dah siap tidur sekejap, bangun balik even dah pukul 2am tetapi aku still menyampah dengan benda ni..
Aku tak suka...
Inilah gaya aku bila buat benda yang aku tak suka...
Lagi tak suka bila setiap kali nak buat kerja macam ni baru teringat kamus aku masa belajar dulu yang memang betul-betul berguna isinya walaupun kamus tu tebal, berat berkilo dan full english version tapi lengkap dan senang aku nak cari makna include science terms yang senang-senang...
Almaklumla, tak pandai kena cari cikgula...
Kalau ditanya mana kamus tu sekarang?
Kamus tu ada kat rumah di kampung, dan sentiasa lupa untuk dibawa ke sini setiap kali balik....
Tapi kalau dulu pergi kelas B.I suruh bawa kamus tu haram aku tak pernah bawa...Hahahaha....

#Aku kena tidur sebelum pukul 4am dan oleh sebab itu kerja kena settle sebelum tu juga..

0 comments: