Thursday, June 24, 2010

*Apalah Korang Ni!!!*


Pagi semalam sebelum aku pergi kerja, aku sempat update status Facebook aku as "Arini baru 23.6.10, lambatnya nak 09.07.10"...
Tetiba semua orang ingat aku nak buat majlis pulak...
Majlis apa?
Siap komen kata orang manalah, nak datang rumah masa tarikh tu lah....
Hallooooo...
Tu hari Jumaat la...
Hari aku nak balik kampung nak ambil roadtax kereta lepas tu weekend nak bawa mak aku pergi berubat kat Melaka..
Hari Ahadnya nak bawa adik aku pergi air terjun Gunung Ledang Tangkak sebab aku dah janji dengan dia nak mandi air terjun...
Hari Isnin aku sambung cuti sebelum balik Shah Alam...
Tapi lepas explain pun ada juga yang buat andaian-andaian yang over "bernas"...
Dah la tu, yang buat andaian semua yang baru lepas bertunang dan nak kahwin...
Weiiii!!!!!!!!
Aku belum lagi nak ikut jejak korang lah!!!!!!!!!
Huhuhuhu....
Kalau macam ni, tiap-tiap bulan sebelum aku balik kampung aku nak update dalam status FB akulah...
Huhuhu....
Bulan ni aku rasa nak balik kampung macam lambat je sebab hari tu balik kampung hujung bulan 5 lepas ni balik-balik pertengahan bulan 7...
Kematu punggung aku duduk kat Shah Alam ni...
Dengan tension dengan kerja lagi...
Kepada rakan-rakanku terutamanya Cik Bed, Cik Nad, Pn.Fara dan En.Yazid, aku balik kampung macam biasalah....
Bukan ada apa-apa...
Cik Bed, kalau kau nak datang rumah aku weekend tu, silalah...
Samaada aku tak ada sebab keluar dengan mak aku ataupun aku tengah melingkar depan tv dengan short aku n tshirt buruk...
Cik Nad , kalau nak join Bed pun silalah...Lagipun korang dah lama tak mai rumah aku...
En.Yazid, kalau kau tak percaya, meh tumpang aku balik kampung sekali lepas tu tanya mak aku....Lagipun kau dok bersungut tak dapat balik kampung je kan, aku balik tak pelawa kau tumpang kereta aku kan...
Pn.Fara, boleh tanya saksi-saksi diatas selepas tarikh tersebut...

#Aku tengah bosan...Nak balik kampung rehatkan otak!!!!!!!!!

4 comments:

Baby Tiger said...

biasa la tu.. umur2 macam ko org tanya kawin. nanti umur macam akak, org tanya kawin, akak jawab ikut sedap mulut je. heheheheh

Min Min said...

HEHEHE....
ORG JAWAB PALING BEST "SAYA TAK MINTA ORG LAIN TANGGUNG PUN"..
TAPI AKAK PERASAN TAK GENG2 BLOK B NI SEMUA TAK KAWIN LG KECUALI KAK PUT...
HAHAHAHA...
CIK NED, C.HA, C NAZA SEMUA STEADU JE KAN?INCLUDE KITA...
BAKAWALIANS MEMANG ROCKSSSSSSSS

Baby Tiger said...

babe naza tak kawin lagi ke??

Min Min said...

belom la rasanya...cuba cek kat FB dia...
status dia ari tu mcm in relation ke single la...