Friday, June 25, 2010

*Aku Kebosanan?*

Ari ni dah ari Jumaat...
Aku masuk opis nampak lengang je....
Dah macam keje weekend...
Ada yang cuti, ada yang pergi meeting dengan supplier dan ada yang MC...
Aku agak tak sedap badan ari ni tapi aku gagahkan juga sebab QA tak cukup mainpower...
Ari ni pula run sensitif produk...
Aku tak nak budak-budak aku menggagau bila ada problem walaupun senior staf ada tapi ari ni makcik tu ku suruh settlekan task lain sebab next week whole week production shut down.....
Lagipun keje aku yang baru je nak clear dah kena tambah dengan bos....
Aku ingatkan minggu ni bos tak bagi projek baru lagi, tapi lupakan...
Cukuplah berehat selama 4 ari lepas submit projek last dah dapat projek baru....
Hurmmmmm....
Projek baru ni aku tau tapi aku blur mana nak start....
Bahan kena korek banyak.....
Complaint issues dari function aku untuk function lain pun aku tak settle dan hantar lagi....
Itulah aku....
Aku lebih suka buat kerja diamana aku buat, aku habiskan....
Bukan aku buat, hantar kat orang untuk isi lepas tu nak kena tunggu orang tu reply macam tunggu bulan jatuh ke riba....
Memang aku berjanggut la...
Tak suka...
Tapi itu salah satu job scope aku...
Huhhhh....
Ari ni bos n senior-senior aku tak masuk opis...Kalau masuk pun masa aku dah nak berambus petang karang jadi amanlah aku seketika......

0 comments: